Alla inlägg under oktober 2010

Av Pernilla Svensson - 11 oktober 2010 11:30

Jag blev så glad igår, jag hade sällskap hem av Håkan, helt oväntat men skitkul och väldigt bra för mitt ego. Mina barn åkte till sin pappa och det brukar vara 200 % som gäller när de är här. Sen när de går så blir det 0 % på en gång. Så övergången är inte ett dugg smidig. Håkan var här och höll mig sällskap vi drack kaffe och snackade lite. Sen kom Kasper och hälsade på och det gjorde mig oxå väldigt glad.


Jag tror klockan var runt elva när de gick hem. Jag hann diska och plocka iordning lite iallafall. Hade de inte varit här så hade jag högst troligt blivit liggandes på soffan..

Av Pernilla Svensson - 10 oktober 2010 11:30

Nu börjar helgen gå mot sin ända. Barnen ligger och sover fortfarande. Idag skiner solen och jag ser fram mot veckan som kommer med nya utmaningar och nya bekantskaper. Det är konstigt egentligen att livet kan ta en sån vändning ibland, men det är som jag alltid säger. Ödet spelar en ett spratt. Men i slutänden är det ändå jag själv som bestämmer vilken väg jag ska ta. Många gånger har jag valt fel väg, men nu ska jag välja rätt stig.

Men å andra sidan måste man våga ta en chansning :-)

Snart ska jag gå in till barnen och hoppa i deras säng, de är precis som jag, de blir inte sura. De tycker nog att det är lite mysigt, de skrattar iallafall..


Som sagt jag står inför ett antal olika vägskäl som jag kan välja och jag hoppas att mitt hjärta kan välja rätt denna gången.

Av Pernilla Svensson - 9 oktober 2010 11:30

Jag har sovit dåligt inatt, det finns 2 anledningar till det. Den ena är att jag fått " Röda " veckan och den andre är att jag legat och funderat på hur framtiden kommer bli. 

Ingen dag är sig lik iallafall kan jag lova.

Jag har själv ställt mig frågan. Varför är jag så glad jämt? Är det en mask eller är jag sådan som person?


Det jag funderar på mest just nu är.. Varför ska alla andra människor lägga sig i andras liv? har de inget eget liv. Skulle jag lägga mig i andras liv så skulle jag inte ha annat att göra, hjärnan skulle koka.. Haha!


Jag ska försöka skriva av mig lite varje dag..

Denna dagen kommer bli lugn. Jag har inga måsten i mitt liv, men visst vore det bra om jag kanske plockade iordning lite.

Mina kids kommer över helgen, eller iallafall 2 av dem. Den äldsta ska åka till sin pojkvän över helgen,

Av Pernilla Svensson - 8 oktober 2010 11:30

Då ska vi göra ett nytt försök!

Jag är en 3 barns mamma, skild sen 8 år tillbaka. Än idag så får jag ingen ro och kämpar varje dag mot samhället och barnens pappa.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Pernilla 37 år

MIN FAMILJ!

  Jimmy 36 år   Melinda 17 år   Alicia 15 år   Hampus 13 år

Sebastian 11 år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Har du oxå något på hjärtat?

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards