Alla inlägg under augusti 2011

Av Pernilla Svensson - 31 augusti 2011 22:08

Jag vill lämna tillbaka min mens nu. Jag behöver den inte mer, kan ge den till någon som inte får mens självmant :)

 

Kategorin mat funkar inte bra, eller den funkar inte alls, jag hinner inte med att uppdatera allt jag gör / äter om dagarna.. :(

men å andra sidan så betyder det väl att jag har ett liv.. :)

 

Vill säga till hela världen att jag älskar min pojkvän Jimmy, ingen dag känns som en vardag med honom även fast vi har en vardag varje dag.. Det måste ju betyda att vi värnar om varandra, vi har kul varje dag även fast våra dagar ser likadana ut..

Men det är väl det som är äkta kärlek, något som jag ALDRIG upplevt med någon annan. VI har varit tillsammans i fem månader idag men det känns som flera år :)

En kul grej som jag reflekterade på igår var när vi var ute på restaurang och käkade, innan maten kom in satt vi båda två med en varsin tidning och läste..Haha! Underbart!!

 

Av Pernilla Svensson - 26 augusti 2011 07:34

Ikväll åker vi ner till Nybro med blandade känslor. Jodå lite skönt ska det bli att kolla in att allt står kvar :)

Skönt att byta miljö ibland, så jag är tacksam att jag har den möjligheten :)

Så idag blir det packa och städa undan efter "våra bästa år"

Av Pernilla Svensson - 25 augusti 2011 13:13

Idag blir det stekt potatis,ägg, tjockkorv, bacon och en sallad med egen dressing och kryddor i.

Av Pernilla Svensson - 25 augusti 2011 13:12

att skriva vad som äts till middag varje dag, bara för att andra kanske får uppslag på vad de ska göra eller bara för att jag ska ha något att skriva om. Får se hur engagerad jag blir. :)

Av Pernilla Svensson - 24 augusti 2011 12:36

Om två dagar bär det av ner till lägenheten i Nybro..Jimmy ser verkligen fram mot det :) Okej då jag ser fram mot det oxå :)

Har inget mer att skriva om idag, livet är som det är så därför ska jag kolla in andras bloggar lite under dagen :)

Av Pernilla Svensson - 23 augusti 2011 15:44

Jimmys och mitt sovrum.   vardagsrummet från en vinkel.   Vardagsrum från den andra vinkeln.   Hallen.   Matsalsbordet i ena delen av köket.   Ett litet badrum men vi har tvättmaskin :) Värt hur mycket som helst, slippa passa tideroch minskar samtidigt en massa stress :)   Köket. Och ja det är JAG som ALLTID står i det :)   Utsikten från våran balkong.  

Av Pernilla Svensson - 23 augusti 2011 15:26

  Detta är Herr Björn. Jimmys lilla bebis :) När Jimmy är på jobbet så är det jag som tar hand om honom.   När vi andra käkade på McDonalds så ville givetvis herr Björn smaka.

Av Pernilla Svensson - 23 augusti 2011 09:28

Jag tycker att det är svårt att hitta bra / intressanta rubriker. Det blir lätt att man använder massa återkommande hela tiden. Jaha då har man varit trettioåtta år några dagar :) Kan ju inte påstå att det känns så. Jag tror fortfarande att jag är runt trettio :)Men åldern är bara en siffra, det är vad du själv gör det till.

 

Tänkte ta upp lite familje saker:

Man vet inte vad man har förrän man saknar det. Avståndet mellan syskon, föräldrar, barn och pojkvännen kan vara förödande. Jag tror att svenskar måste lära sig att ta vara mer på varandra innan det är försent. Jag bodde femtio mil från min pappa och åttio mil från min mamma när de levde. Tyvärr var det inte självvalt men flytten var nödvändig. Men sen då, vad hände på vägen..Jag skaffade mig barn på bortaplan och blev då kvar för barnens skull, jag försökte hålla kontakt och träffa mina föräldrar med jämna mellanrum.

Men ofta får man höra att jag har ett eget liv, jag HINNER inte engagera mig i andra, visst sitt där själv då på ålderdomens höst..Kul?

Alla individer är född med fri vilja, man gör det som känns rätt för sig själv. Där kommer vi in i Satans barn, ja det är vi alla men många vågar inte stå för det.

JAG ÄR SATANS BARN! :)

JAG ÄR EN STOLT, STARK OCH EN EGEN INDIVID! Sen säger jag INTE att alla mina val är rätt men jag står för det jag gör...

Presentation


Pernilla 37 år

MIN FAMILJ!

  Jimmy 36 år   Melinda 17 år   Alicia 15 år   Hampus 13 år

Sebastian 11 år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Har du oxå något på hjärtat?

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards