Alla inlägg under juni 2011

Av Pernilla Svensson - 27 juni 2011 14:15

Dagarna går alldeles för fort, Nu har vi varit en hel vecka i Nybro och om 6 dagar ska vi åka till Uppsala. Medans jag är däruppe så blir det begravning av min gamla far. Många delade känslor är det i det.Det ska bli roligt att äntligen få träffa hela släkten på pappas sida. Synd bara att ett dödsfall ska få oss att börja prata, men men nu är det som det är. Bättre än aldrig iallafall. Idag har vi varit och badat, det var ingen värme i vattnet men ett dopp fixade vi iallafall.


Jag har nu färgat håret i rött, det blev helt okej :)

 

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vet hur det är Pernilla,sa likadant varje gång jag var i Stockholm på min Mammas och min systers begravning.Har det så bra du bara kan,fast det blir svårt på din Fars begravning förstår jag.Har själv varit där min vän.

Mvh
Bosse

Av Pernilla Svensson - 25 juni 2011 14:15

Idag är det midsommardagen. Det blev en lugn och trevlig dag igår. Midsommar är överreklamerat tycker jag, en anledning för många att få supa...Själv anser jag att om man nu vill det så kan man göra det på vilken dag som helst. Bara man tar sitt ansvar dagen efter :)


Idag har Jimmy och jag varit tillsammans i tre månader <3 , shit vad tiden går fort kan jag tycka. Men trivs man i varandras sällskap så är det väl meningen.


Jag har gått ner sex kilo nu på två månader och det känns bra det med..


Idag blir det lite minigolf, det regnar inte och det är inte för varmt. Perfekt enligt mig...


Min ena bror på pappas sida som jag ALDRIG pratat med, ringde mig igår. Han blev glad och jag med. Synd bara att våran pappas dödsfall ska sammanföra oss, men visst bättre då än aldrig.


Mamma = 2001-05-29 = 47 år. Pappa = 2011-06-19 = 69 år.

Av Pernilla Svensson - 22 juni 2011 14:15

Idag har vi varit ute nästan hela dagen, underbart. Har sluppit att tänka på gårdagen. Det behövde jag verkligen. Nu är det kväll. Sebbe sitter vid datorn och spelar, Jimmy kollar film och jag sitter på facebook som vanligt. Alicia och Hampus har varit med oss nästan hela dagen. Hampus testade circus skola och Alicia sjöng och spelade på grillkvällen på gula grillen. NICE! hon är jätteduktig och jag hoppas att hon fortsätter att tycka att det är kul.


Melinda min äldsta dotter, ja vad ska man säga.... jag har många blandade känslor just nu. Hon tror att hon redan är vuxen, men det märker jag på henne att hon inte är på långa vägar. Men är det så hon vill ha det så visst.. Go!


Jag är lite trött nu men känner mig rätt okej med kroppen. Inget ont och inga konstigheter. Nu tittar jag framåt igen..


En underbar bild på en underbar kille! :)

Av Pernilla Svensson - 21 juni 2011 14:15

Jaha vad ska man säga, trodde aldrig att jag kunde hata en människa så mycket som jag nu gör. Död åt svinet....Over and out!!!

Av Pernilla Svensson - 20 juni 2011 14:15

Bättre sent än aldrig brukar man säga. Ja det har hänt en hel del nu. Jag har blivit sambo, jag har gjort en konisering. Min sambo / pojkvän gav mig en dator i för tidig födelsedagspresent. :) han är såå gullig. Väldigt omtänksam, men den verkliga prövningen kommer nog ikväll / imorgon. Vi försöker båda att sluta röka.. Lycka till till oss.. 

Presentation


Pernilla 37 år

MIN FAMILJ!

  Jimmy 36 år   Melinda 17 år   Alicia 15 år   Hampus 13 år

Sebastian 11 år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Har du oxå något på hjärtat?

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards