Alla inlägg under juli 2011

Av Pernilla Svensson - 26 juli 2011 19:55

Men man gör det så roligt man vill ha, så idag har jag valt att ha tråkigt.. :)

Var och köpte nya underkläder, hittade det faktiskt på Lindex.Lindex är en affär som jag egentligen bojkottar., bara skit och alla andra har likadant. INTE okej!!

Men vad gör man när man bor i en liten håla där det bara finns den affären. Jo man går då dit om det krisar, inte för att det gjorde det just idag men ändå. :) Jimmy kommer ner på fredag så jag ville ha lite nytt. Visserligen ska de ändå av i slutändan..Haha!

 

Imorgon ska jag klippa mig och färga håret rött.. Är brunett med lite för mycket grått i på gammeldar.Är lite skeptisk för att testa en ny frisör då jag är väldigt kinkig, men jag måste ju testa.. Någongång hittar man väl någon som kan..

 

Tänkte att jag skulle lägga in lite nya bilder men jag hittar ingen som jag är nöjd med så det får vara så länge..

Idag blir det sängen tidigt, vill att det ska bli fredag snabbt!

Sov gott...

Av Pernilla Svensson - 25 juli 2011 17:09

Jaha nu har jag gått ner nio kilo, men läkaren sa att jag var tvungen att gå ner tre till. De säger att det är för mitt eget bästa, men jag betvivlar att tre kilo kan göra skillnad. Det känns som om de hela tiden hittar på undanflykter för att jag ska tröttna och vänta på en operations tid.. :(

Första gången var jag tvungen att sluta röka. Andra gången var läkaren sjuk. Så frågan är om det blir någon tredje gång??

Det skulle vara intressant att få veta hur de tänker..


Nu är det bara fyra dagar kvar tills Jimmy kommer. ILIKE!! :) <3


Av Pernilla Svensson - 24 juli 2011 22:44

Har inte bloggat på några dagar, har haft annat att tänka på. Just nu ligger jag i sängen, tänkt läsa lite ur min bok Kleopatra.. Jag längtar sjukt mycket efter Jimmy. Grabben som förgyller mina dagar. Han och hans son Sebastian kommer ner på fredag. Då blir det en massa mys. Alla ungarna samlade, så som det borde vara med inte är tyvärr... Jag är så sjukt besviken på allt just nu, men det är inget jag vill / tänker dela med mig om..

Risken finns att jag sårar andra människor och det är det sista jag vill. Men jag känner mig sårad och förådd... :( 

Idag har jag inte gjort ett skit, UNDERBART!!

Har blivit bjuden till Åland i Augusti men som det ser ut just nu så kan jag inte åka.

Men det kommer väl fler tillfällen..

" svärmor" haha vad konstigt att skriva / säga så.. Ja det var länge sedan man hade en normal, fungerande svärmor.. Nej visst ja detta är den första :) Det jag skulle komma till är att det är hon som bjudit över oss dit.. :)

 

Ha en bra kväll nu! God natt och sov gott!

Av Pernilla Svensson - 21 juli 2011 15:35

När min mamma dog så avslutade min mammas föredetta sambo hennes personkonto med en förfalskad namnunderskrift från mig. Detta polisanmäldes men jag fick överklaga sju gånger. Där fanns det definitivt klara bevis på vem som gjort det. Men varken polisen eller Nordea som banken heter låtsades om som inget olagligt hänt..

Av Pernilla Svensson - 21 juli 2011 15:31

En föredetta tjejkompis och jag kom ihop oss, jag polisanmälde henne ett flertal gånger, men det bara lades ner hela tiden, även fast att det fanns klara bevis.

Av Pernilla Svensson - 21 juli 2011 15:20

Ja det är så det käns oftast. Samhället bara kör med en, man ska följa deras regler och bestämmelser. Men gör de fel så är det ingen som vågar erkänna det. Senast blev jag knullad av tingrätten angående en vårdnadstvist.Tydligen har jag benägenhet att både slå och kidnappa mina egna barn i framtiden :(

Av Pernilla Svensson - 21 juli 2011 11:31

Jag funderar på om jag ska dela upp min blogg i olika kategorier. Typ

Familjen:

Samhället:

Man skulle  kunna göra så mycket som helst, jag har egentligen mycket att skriva om men vet inte alls hur jag ska lägga upp det. Hur många timmar ska man lägga ner? Jag skulle säkert kunna sitta hela dagarna :))

Sen om man ser till en annan sak, jag har väldigt dåligt minne, kommer jag på något MÅSTE jag skriva ner det direkt, annars är det som bortblåst.. Det är samma sak med mobiltelefonen, messar eller ringer jag inte på en gång som jag kom på vad jag ville så är det borta sen. I slutändan kan människor säkert få det till att man hållt saker hemligt eller ljugit!

Finns det någon med förslag så lämna det gärna :)

 

 

 

Av Pernilla Svensson - 20 juli 2011 14:43

Vad får man för att vara snäll i dagens samhälle? Inte ett skit och en massa missförståelse, så nu är det VERKLIGEN slut med snällheten... Idag har jag fixat med en massa samtal som hängt över mig. Betalat en massa räkningar..

 

Så eftermiddagen och kvällen blir att umgås med barnen :)

 

Presentation


Pernilla 37 år

MIN FAMILJ!

  Jimmy 36 år   Melinda 17 år   Alicia 15 år   Hampus 13 år

Sebastian 11 år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Har du oxå något på hjärtat?

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards